De Paskamer

Klanten kunnen op de website van de bank kiezen tussen foto’s in de categorieën ‘leuk’, ‘handig’ en ‘mooi’. Wie geen zin heeft in een brandkastje of een puppy levert zelf beeld van huisdier of nieuwe geliefde.Niet alle afbeeldingen zijn echter toegestaan. Portretten van beroemdheden, kunstwerken, stripfiguren, bedrijfslogo’s, drugs, bloot en politieke of religieuze uitingen zijn verboden. Geïnteresseerden kunnen nog tot 30 november gratis hun pas laten opleuken.Wie met zijn unieke pas ook nog een tripje naar New York of een iPod Nano wil winnen, moet snel zijn. De wedstrijd die ter gelegenheid van de nieuwe service werd uitgeschreven, duurt en met deze zondag.Let wel: de pinpassen die tot en met dit weekeinde worden aangemaakt, kunnen terechtkomen op abri’s en billboards. Vanaf volgende week gaat De Postbank zijn nieuwe service stevig promoten.Wat de dienst na 30 november gaat kosten, is nog onbekend. Volgens een voorlichter wil de bank met dit nieuwtje een trend volgen: ‘Mensen willen hun eigendommen graag een persoonlijk tintje geven. Die pas hoeft niet per se blauw te zijn. Bankpas en geldzaken zijn intieme aangelegenheden. De klant mag daar best meer over te zeggen hebben.’www.paskamer.postbank.nl

CLIENT
Postbank (ING)

SERVICES
Branding, Website

YEAR
2006